فولکس واگن خودروی برقی جدیدی را معرفی کرد

فولکس واگن جدیدترین مدل از خودروهای کانسپت برقی خود به نام I.D. Crozz را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، Crozz به عنوان جدیدترین مفهوم از تفکر فولکس واگن در مورد قابلیت های پلتفرم MEB به خانواده I.D. می پیوندد. مدیر طراحی فولکس واگن، Klaus Bischoff اظهار داشت: "اگر بتوان اطمینان صد درصدی از پیش بینی آینده داشت، این خودرو قابلیت چنین امری را دارد. در سال 2017 ما نشان می دهیم که فولکس واگن چگونه حمل و نقل را از سال 2020 متحول خواهد کرد."

با طول 182 اینچ و عرض 74 اینچ کمی کوچک تر از تیگوان مخصوص اروپای جدید است و دارای قدرت بیش از 300 اسب بخار و سیستم چهار چرخ فعال است. Crozz که حدود 2000 اسب بخار از توان آن به چرخ های عقب و 1000 اسب بخار آن به چرخ های جلو منتقل می شود می تواند هرجا که نیاز باشد قدرت را آزاد کند. به عنوان مثال، در زمان رانندگی آفرود، Crozz می توان نیروی برابری را به هر چهار چرخ منتقل کند. اما در رانندگی شهری، با هدایت قدرت به چند چرخ قابلیت ذخیره نیرو در این خودرو وجود دارد. I.D. Crozz به لطف این ذخیره نیرو دارای طیف حرکتی 5000 کیلومتر با یک بار شارژ است و با شارژری سریع می تواند تنها در مدت 30 دقیقه به شارژ 800 درصد برسد.

اگرچه I.D. Crozz یک کراس اوور است اما خط سقف آن کوتاه تر از تیگوان است چرا که طراحا فولکس واگن سبکی کوپه به این خودرو داده اند.

I.D. Crozz سومین خودروی برقی کانسپت فولکس واگن پس از هاچ بک کامپکت I.D. و میکروباسI.D. Buzzاست. شایعه شده است که یک مدل I.D. کانسپت دیگر به صورت یک سدان نیز در راه است. گمان می رود این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 760181

وب گردی

وب گردی