موسی‌خانی: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود همه بی‌مهری‌ها مسیر شکوفایی خود را با قوت ادامه می‌دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با پایمردی آیت الله هاشمی و مدیریت دکتر جاسبی و اکنون دکتر میرزاده با همه بی مهری هایی که نسبت به این دانشگاه شده مسیر بالندگی و شکوفایی علمی و عمرانی را با قوت ادامه داده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مرتضی موسی‌خانی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی آیت‎الله هاشمی و ورزشگاه فرهیختگان واحد بوئین‎زهرا با زنده نگه داشتن نام و یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخش اصلی و زیادی از موفقیت و رشد و توسعه روزافزون دانشگاه آزاد اسلامی مرهون و مدیون تلاش و مجاهدت و آینده نگری آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

موسی‌خانی افزود: آیت الله هاشمی در بدترین شرایط کشور برای اعتلای و سربلندی عمران و آبادی کشور تلاش بی وقفه و صادقانه داشت؛ خدا را شاکریم از روزی که نهال مرکز بوئین زهرا را با حاج آقا علیخانی غرس کردیم، امروز تبدیل به نهالی پربار و تنومند و منشأ تحولات خوبی در منطقه بوده است.

وی یادآور شد: با مدیریت خوب همه مدیران و نگاه ویژه معاونان سازمان مرکزی این واحد اکنون شرایط بسیار خوبی را پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: واحد بوئین‌زهرا در راستای منویات امام راحل و مقام معظم رهبری برای اجرای عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای بهره‌مندی مردم کشور از شرایط مناسب تحصیلات عالیه احداث و راه اندازی شده که الحمدالله با ارتقای این مرکز به واحد شرایط مناسب تری برای تحصیل علاقه‌مندان در منطقه فراهم شده است.

رئیس واحد قزوین ادامه داد: قبل از انقلاب، استان قزوین از حداقل مراکز دانشگاهی برخوردار بود اما امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، استان قزوین در زمینه استقرار دانشگاه ها جایگاه مناسب و شایسته ای را پیدا کرده است.

این مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با پایمردی آیت الله هاشمی و مدیریت دکتر جاسبی و اکنون دکتر میرزاده با همه بی مهری هایی که نسبت به این دانشگاه شده مسیر بالندگی و شکوفایی علمی و عمرانی را با قوت ادامه داده و به جایگاه رفیعی دست پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با قدردانی از حمایت و همراهی مسئولان شهرستان با فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا تاکید کرد: انصافا دکتر شعبان نژاد عاشقانه، مجدانه و دلسوزانه برای ارتقا و توسعه بیشتر واحد بوئین زهرا تلاش می کنند که لازم می دانم به طور ویژه از خدمات و فعالیت های این مدیر توانمند تشکر و سپاس را داشته باشم چراکه این واحد ظرفیت لازم برای قرار گرفتن در بین مراکز علمی برتر کشور را دارد.

موسی خانی یادآور شد: حاج آقا علیخانی علاوه بر تلاش ها و خدمات ملی در توسعه استان قزوین در موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی نقش اساسی و تاثیرگذاری داشته است.

کد خبر: 760259

وب گردی

وب گردی