پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون هندبال لهستان به علیرضا رحیمی

رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون هندبال لهستان طی پیام رسمی انتخاب علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، آنژی کراسنیسکی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون هندبال لهستان طی پیام رسمی انتخاب علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان را تبریک گفت.

همچنین آمادگی لهستان برای ادامه و گسترش قرارداد همکاریهای فی مابین فدراسیونهای جمهوری اسلامی ایران و لهستان در زمینه های برگزاری اردوهای مشترک و دعوت از تیم های ملی رده های سنی دو کشور به تورنمنت های پرارزش بین المللی در دو کشور، آموزش مربیان و داوران و حضور مسئولین اجرایی هر دو فدراسیون در لهستان و ایران برای تبادل تجربیات اجرایی را به فدراسیون هندبال کشورمان تایید کرد.

هندبال لهستان سالهاست به عنوان یکی از قدرتهای برتر جهان مطرح بوده و فدراسیون هندبال این کشور طی سه سال اخیر بارها با تشکیل اردوها و تورنمنت برای تیم‌های ملی هندبال ایران و تقبل هزینه‌های آن، همیاری‌های ارزشمندی با فدراسیون هندبال کشورمان داشته و خاطره دیدار فینال هیجان انگیز جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد مقدس مابین تیم‌های ملی نوجوانان لهستان و کره‌جنوبی در اذهان خانواده هندبال کشورمان به نیکی به یاد مانده است.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 760262

وب گردی

وب گردی