نتیجه آزمایش علت مرگ عارف لرستانی آماده نیست

رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه آزمایشات برای بررسی علت فوت عارف لرستانی انجام شده در عین حال اظهار کرد که نتیجه این آزمایشات هنوز آماده نشده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سید احمد شجاعی در جمع خبرنگاران این اظهارات را درپاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا علت مرگ عارف لرستانی هنرپیشه تلویزیون و تئاتر در پزشکی قانونی مشخص شده است یا نه ، بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد : به محض آماده شدن نتیجه، علت فوت را اعلام می کنیم.
مسعود قادی پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران هم پیش تر در این باره اعلام کرده بود، نمونه های آزمایشگاهی تخصصی اخذ شده است وعلت فوت پس ازآماده شدن نتایج به مقامات قضایی اعلام خواهدشد.
براساس این گزارش ، جسد مرحوم عارف لرستانی جسدمرحوم عارف لرستانی روز شنبه 26 فروردین یعنی همان روزی که به علت سکته قلبی فوت کرده بود برای بررسی های تخصصی و تعیین علت فوت با دستور مقام قضایی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع درکهریزک ارجاع شد.
عارف لرستانی بازیگر سینما با مجموعه «جنگ 77» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» همکاری کرد.
وی در مجموعه های تلویزیونی چون «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من»، «مرد دو هزار چهره»، «خسته‌دلان»، «ببخشید شما» ایفای نقش کرده بود و همچنین در فیلم های سینمایی «شام عروسی» ، «انتخاب»، «معادله» و «مانی و ندا» ایفای نقش کرد.
با وجود سکسکه طولانی مدت شب قبل از فوت این هنرپیشه و مراجعه به پزشک و ترخیص او، شائبه هایی در علت مرگ او مطرح شد و از این رو پیکر مرحوم لرستانی برای انجام آزمایشات و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 760285

وب گردی

وب گردی