درخشان: پرسپولیس برای صعود باید الهلال را شکست دهد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: با توجه به اینکه الهلال عربستان از تیمهای خوب آسیایی است و حضور مداوم و چند ساله در این مسابقه دارد و در لیگ کشور خود قهرمان شده است، پرسپولیس کار بسیار سختی را در پیش دارد. اما من امید دارم که تیم پرسپولیس با تلاش زیاد، ارزیابی و آنالیز درست از این تیم بتواند نتیجه بگیرد و از نقاط ضعف تیم استفاده کند.پرسپولیس از شرایط روحی و روانی بسیار خوبی برخوردار است.


وی در پاسخ نبودن سروش رفیعی و سید جلال حسینی گفت:نبود سیدجلال یک حفره بسیار بزرگ و عمیق در خط دفاع به وجود می آورد که امیدوارم تیم پرسپولیس این خلاء را پر کند و سروش رفیعی نیز یک بازیکن تکنیکی و تاکتیکی است که نبود او تیم را با مشکل روبرو میسازد. شانس تیم پرسپولیس برای صعود از گروه خود در صورت برد در این بازی بسیار زیاد است.


درخشان در پایان در مورد دیگر نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیمهای ما شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند و به خوبی نتیجه گرفتند اما از این جا به بعد بسیار مهم است چرا که با انجام ریکاوری و آنالیز بسیار درست از تیمهای مقابل می توان نتیجه گرفت و به برد دست یافت و هر چهار تیم به مرحله بعدی صعود کنند.

خبرنگار: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:پورعرب

604

کد خبر: 760343

وب گردی

وب گردی