نظر امیر جعفری درباره نمایش «مسئولیت شکستن سکوت مطلق»

امیر جعفری درباره نمایش «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» گفت: مشخص است که برای این کار از هر نظر زحمت زیادی کشیده شده است.این اجرا کمی سلیقه ای است ولی در هر صورت بسیار قابل تحسین است.

به گزارش ایسکا نیوز، در دو اجرای گذشته نمایش "مسئولیت شکستن سکوت مطلق" به کارگردانی شیوا مسعودی که تا کنون میزبان مهمانانی همچون افسانه ماهیان،دکتر فریندخت زاهدی،دکتر فرهاد مهندس پور،دکتر صادق رشیدی،فارس باقری،منوچهر اکبرلو،محمد لقمانیان،امیر سلطان احمدی،میثم عبدی،هرمز هدایت،آزاده پورمختار،رفیق نصرتی،فرشاد فرشته حکمت و... بوده است،شقایق دهقان ،امیر جعفری و ریما رامین فر بازیگران تئاتر،سینما و تلویزیون حضور یافتند. در پایان اجرای شب گذشته این نمایش، شقایق دهقان، گفت:" این اثر روان ، لطیف و قصه گو است ، این نمایش بسیار خوش تصویر و شریف است ."
او ادامه داد: من با شیوا مسعودى از حدود سال ٧٦ کار عروسکى کردم و برایم جذاب بود که اجراى این چنینى از او ببینم و همان لطافت هاى کار عروسکى را در این اجرا هم حفظ کرده است . این نمایش را حتمن ببینید من که بسیار دوست داشتم ."
پس از صجبت های دهقان، ریما رامین فر، گفت: من همواره تلاش گروه های دانشجویی را تحسین می کنم. انرژی هایشان و تلاشی که می کنند منتقل می شود و در این نمایش موضوعاتی که از چند جهت مورد بررسی قرار می گیرند و مدام در ذهن تو این را ایجاد می کنند که به چه چیزهای دیگری در رابطه با این موضوع می توان پرداخت."
امیر جعفری نیز در ادامه اضافه کرد: مشخص است که برای این کار از هر نظر زحمت زیادی کشیده شده است.این اجرا کمی سلیقه ای است ولی در هر صورت بسیار قابل تحسین است.
در این نمایش که هرشب به جز شنبه ها ساعت 18 در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه می رود، نگین کشفى ، متین گودرزى، سارا شاهرودیان، اسماعیل کمالى دهقان ، بهداد بلیغ فر، ساینا سراج به ایفاى نقش مى پردازند.
از دیگر عوامل مى توان به مونا احمدی و محمد حسین معارف ( نویسندگان ) ، رضا صمدپور ( تهیه کننده) ،ایمان یزدی ( مدیر تولید ) ، سعیده رمضان زاده (طراح ویدیو و مشاور کارگردان ) ،
مصطفا مرادیان ( طراح صحنه ) ،منیر مولوی زاده ( طراحی و ساخت پیکره ها) ،زهره بهروزی نیا ( طراح لباس ) ، میلاد حسینی شکیب(طراح نور)، افسانه قلى زاده ( طراح گریم ) ،ملیحه ( طراح پوستر و بروشور) ، محمدرضا جدیدى ( آهنگساز) ، ریحانه کوثرى مهر (دستیار کارگردان) ، آزاده حیدری( مدیر صحنه ) ، فاطمه صفیری( دستیار صحنه )، منصوره رمضان زاده( عکاس ) ، سارا حدادی ( مشاور تبلیغات -مکث) ، تانیا یزدانی ( مشاور رسانه اى ) ، یاسمن طاهری ( روابط عمومى ) اشاره کرد.
501501

کد خبر: 760364

وب گردی

وب گردی