برگزاری کارگاه های نانو و سازه های ماکارونی در دبیرستان دخترانه سما

کارگاه های نانو و سازه های ماکارونی در دبیرستان دخترانه سما 2 جهت آماده سازی دانش آموزان برای مسابقات خوارزمی شروع به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کارگاه های سازه ماکارونی با حضور دانش آموزان نیلوفر باقری ، المیرا حاجی کندی، فاطمه قاسمی ، آیناز همتی، تارا امیری ، مبینا عارفیان و سارا شعبان پور با هدف شرکت در دوازدهمین جشنواره دانش آموزی تبیان که در تاریخ 14و 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد از روز دوشنبه 23 اسفند سال 1395 با حضور سینا عظیمی فر مربی این کارگاه ها آغاز به کار کرد.

برگزاری کارگاه نانو

دانش آموزان ملیکا طاهرکناره، مبینا عارفیان، ثمین دهقان نصیری، موژان فتاحی ، فاطمه فراهانی و ملیکا غضنفری به منظور شرکت در نوزدهمین جشنواره خوارزمی و مسابقات فناوری نانو در کارگاه های نانو که از تاریخ 18 بهمن 1395 هر هفته با راهنمایی امیر اسدزاده تشکیل می شود ، شرکت می کنند.

نیلوفر رضایی مسول خبری این واحد آموزشی گفت:« به منظور آمادگی لازم برای حضور در مسابقات ، آزمایشگاه نانو مدرسه با خرید وسایل و مواد آزمایشگاهی تجهیز شد.، در این کارگاه ها کلیه اصول و آزمایشات اولیه مربوط به علم نانو و اصول جستجوی صحیح در اینترنت نیز آموزش داده شد.»

کد خبر: 760380

وب گردی

وب گردی