افتتاح ایستگاه و نمایشگاه سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

به مناسبت هفته سلامت نمایشگاهی با همت شبکه بهداشت و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از 2 تا 7 اردیبهشت 1396‌ در لابی آمفی تئاتر این دانشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز، در این نمایشگاه غرفه های پویش خطر سنجی سکته های قلبی ، مغزی و سرطان و غرفه ازدواج شاد مناسب پایدار ، خود مراقبتی با محوریت سفیر سلامت دانشجویی، مشاوره تغذیه در راستای سلامت و امنیت غذایی، صبحانه سالم با محوریت خود مراقبتی سازمانی سلامت محیط کار، سلامت روان با محوریت شعار سال زندگی سالم با نشاط و امید، اطلاع رسانی و مشاوره دارویی و اورژانس اجتماعی با همکاری دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، پردیس بین الملل، اداره بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برای عموم به نمایش گذاشته شده است .

همچنین ایستگاه ثابت سلامت با حضور رئیس و مسئولین شبکه بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در محل این دانشگاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این طرح برای اولین بار در واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران با هدف تضمین سلامت پایدار توام با تکریم و رفاه دانشجویان، استادان و کارکنان راه اندازی شد. در قالب این طرح امکان انجام رایگان ویزیت پزشکی و اقدامات پاراکلینیکی شامل (تست قند خون، اندازه گیری قد و وزن، کنترل فشارخون)، و نیز آموزش و مشاوره های روانشناختی و تغذیه فراهم شده است.

کد خبر: 760420

وب گردی

وب گردی