واژگونی سواری پیکان ۸ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در مسیر کامیاران به کرمانشاه ۴ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: یک دستگاه خودروی پیکان با هشت سرنشین که اغلب آنها خردسال بودند در کیلومتر ۲۵ محور کامیاران- کرمانشاه به علت ترکیدگی لاستیک فرسوده واژگون شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه راننده خودرو و یک نفر از سرنشینان در دم فوت و دو نفر دیگر از سرنشینان نیز در مسیر انتقال به بیمارستان بر اثر شدت صدمات جان باختند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه چهار مصدوم دیگراز سرنشینان خودرو نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: بی مبالاتی راننده پیکان به علت استفاده از لاستیک فرسوده علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان اعلام شده است .

سرهنگ شیری در ادامه از جان باختن زن و شوهری جوان در محور کرمانشاه - روانسر خبر داد و گفت: عدم رعایت فاصله عرضی حین سبقت یک دستگاه خودروی پراید از تریلی حامل سوخت، حادثه دلخراش دیگری را رقم زد.

وی گفت: فرزند پنج ساله این خانواده به علت پرت شدن از داخل خودرو به بیرون، هیچ گونه آسیبی ندیده است و با تلاش های پلیس راه و آتش نشانی، از انفجار محموله بنزین کشنده تریلی جلوگیری و روان سازی ترافیک به سرعت انجام شد.

منبع: مهر
دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 760470

وب گردی

وب گردی