5  مدال رنگارنگ برای تکواندوکاران کشورمان در روز نخست

در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز شدند.

به گزارش ایسکا نیوز و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) با حضور 472 تکواندوکار در دو رده‌سنی نوجوانان و بزرگسالان و در دو گروه آقایان و بانوان از صبح امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد که در این رویداد از کشورمان تنها در گروه مردان نماینده حضور دارد.

در نخستین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان 54-، 58- و 87- کیلوگرم مردان برگزار شد که از ایران، مهدی اسحاقی و جعفر خلیل زاده (وزن 54- کیلوگرم)، محمدصادقی دهقانی و محمد گودرزی (وزن 58- کیلوگرم) و احمد محمدی و فرشاد قیاس‌شندی (وزن 87- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند که موفق به کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در وزن 54- کیلوگرم مهدی اسحاقی قهرمان شد و جعفر خلیل زاده بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. محمدصادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و محمد گودرزی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با باخت مقابل اسحاقی از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن 87- کیلوگرم احمد محمدی نایب قهرمان شد و فرشاد قیاس‌شندی نیز به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

فردا (یکشنبه) و در دوم روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 63- و 68- کیلوگرم پیگیری می‌شود که مهدی یوسفی، آریان محمدی، سیدحسین احسانی و محمد صفایی به عنوان نمایندگان ایران به مصاف رقیبانشان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است، تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

کد خبر: 760580

وب گردی

وب گردی