پارسایی: ناظرین انتخابات شوراها از تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند

یک عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به فرصت کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراها برای اعتراض به نتایج تعیین صلاحیت‌ها، از هیأت‌های نظارت استان‌ها خواست در بررسی مجدد صلاحیت‌ها، مرّ قانون را رعایت کنند و از تضییع حقوق افراد جلوگیری کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا،بهرام پارسایی اظهار کرد: بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها در هیأت‌های نظارت شهرستان‌ها به اتمام رسیده و به کاندیداها ابلاغ شده یا در حال ابلاغ است.

وی افزود: کاندیداهایی که صلاحیت آنها از سوی هیأت‌های نظارت استان رد شده فرصت اعتراض به هیأت نظارت استان را دارند و در صورتی که هیأت نظارت مجدداً به رد صلاحیت آنها رأی داد امکان اعتراض به هیأت مرکزی نظارت را خواهند داشت. همچنین هیأت‌های استان‌ها هر موردی را که مجدداً رسیدگی کردند باید به هیأت مرکزی نظارت ارجاع کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: تلاش ما تأیید صلاحیت حداکثری کاندیداهای انتخابات شوراها و جلوگیری از تضییع حقوق افراد در چارچوب قانون بوده است و در همین راستا از هیأت‌های نظارت استان‌ها نیز می‌خواهیم در بررسی مجدد صلاحیت‌ها مرّ قانون را رعایت کنند و از شأن، جایگاه و حرمت افراد پاسداری کنند تا از تضییع حقوق آنها جلوگیری شود.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 760664

وب گردی

وب گردی