رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا دیدار کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به همراه معاونین، صبح امروز با فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز دکتر عزیز جوان پور به همراه معاونان دانشگاه، با سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا دیدار و گفت و گو کرد.

رییس واحد ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران، از زحمات پاسداران قدردانی نموده و به نقش بی بدیع آن ها در تامین امنیت حال حاضر کشور تاکید کرد.

دکتر عزیز جوان پور در ادامه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در این انتخابات، گام مهمی در راستای ثبات و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در ادامه ضمن قدردانی از ریاست واحد ارومیه، گفت: روز پاسدار، متعلق به همه کسانی است که در راستای حفظ پایداری نظام و حرکت در سایه ولایت تلاش می کنند.

سردار محمدتقی اوصانلو با تاکید بر این که از لحاظ امنیت در شرایط مطلوبی قرار داریم گفت: دشمن، همواره در مسیر ایجاد نا امنی و دسیسه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش بوده و لحظه ای درنگ نمی کند.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی یارای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارد، گفت: دشمن در شرایط کنونی از طریق جنگ نرم و نفوذ در لایه های مختلف، سعی در به ثمر نشاندن اهداف شوم خود دارد.

وی تصریح کرد: دشمن در انتخابات، به دنبال ایجاد موج و هدایت آن در راستای برنامه های خود دارد که باید در این زمینه به آگاهی عمل کنیم.

سردار اوصانلو خاطر نشان کرد: نفوذ، اصلی ترین هربه دشمن است که از طریق برخی نشریات و رسانه ها در این راستا فعالیت می کند.

کد خبر: 760824

وب گردی

وب گردی