لاریجانی: فاضلاب و پسماند از مهمترین مشکلات استان‌های شمالی کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فاضلاب و پسماند یکی از مهمترین مشکلات استان‌های شمالی کشور است که باید مشکلات در این بخش رفع شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی امروز (یکشنبه، 3 اردیبهشت ماه) پس از پایان نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان در جمع خبرنگاران گفت: گیلان یکی از محورهای مهم توسعه آینده کشور در بعد کشاورزی، گردشگری و صنعت است که نمایندگان خوش فکر و فعالی دارد و در آینده گام‌های خوبی برای توسعه این استان برداشته می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان درباره ظرفیت‌ها و چالش‌های این استان بحث و بررسی صورت گرفت، افزود: مسئله فاضلاب و پسماند یکی از مهمترین مشکلات استان‌های شمالی کشور است که در این نشست بر روی آن بحث و بررسی صورت گرفت؛ همچنین موانعی بر سر راه پرش تولید کشاورزی موجود است که رفع این موانع ضرورت دارد.

وی ادامه داد: برنج، چای، ابریشم و زیتون از محصولات مهم استان گیلان است لذا در این نشست بررسی شد تا سیستمی برای پیگیری امور و رفع موانع طراحی شود.

لاریجانی با بیان اینکه آب دریا و خوراک پتروشیمی یکی از مزیت‌های استان گیلان برای توسعه پتروشیمی در این استان است، تصریح کرد: امیدوارم این نشست شروع خوبی برای ادامه توسعه گیلان باشد البته سیستمی برای پیگیری موضوعات با کمک نمایندگان استان پیش‌بینی شده است و بعد از مدت زمان مشخص پیگیری می‌شود که چه مقدار مسائل و موضوعات عملیاتی شده است.

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 760836

وب گردی

وب گردی