آرش صادق بیگی و "خاطرات یک سرتق" در نمایشگاه امسال

آرش صادق بیگی گفت: در نمایشگاه کتاب امسال با دو کتاب "بازار خوبان" و "خاطرات یک سرتق" در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کنم.

آرش صادق بیگی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره حضورش در نمایشگاه کتاب امسال گفت: امسال با دو کتاب "بازار خوبان" و "خاطرات یک سرتق" در این دوره از نمایشگاه حضور دارم. بازار خوبان توسط انتشارات نگاه در سال 94 منتشر شد و جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و نهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد را کسب کرد.

وی افزود: "خاطرات یک سرتق" در قالب یک مجموعه داستان کوتاه، کتابی در در حوزه کودک و نوجوان است که توسط انتشارات هویا سال گذشته به انتشار رسید. این کتاب در قالب یک مجموعه داستان کوتاه توسط انتشارات هویا منتشر شده و خاطرات یک نوجوان 10 ساله است و به صورت یک شخصیت واحد در تمامی مجموعه داستان های این کتاب حضور دارد و بسیار سرتق و شیطان است و داستان کتاب، شامل خاطرات این کودک است.

برنده سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران افزود: داستان های کتاب "خاطرات یک سرتق" ابتدا به صورت داستان های دنباله دار در مجله همشهری کودکان منتشر می شد و بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت در این راستا سال گذشته انتشارات هویا، مجموع این داستان های دنباله دار را در یک کتاب به چاپ رسانید.

نویسنده بازار خوبان ادامه داد: در حال حاضر تمایل به چاپ کتاب تازه ای برای سال جدید ندارم. به احتمال زیاد امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل مسافرت به خارج از کشور نتوانم در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کنم.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 760875

وب گردی

وب گردی