«دخترِ خوب» منتشر شد

کتاب " دختر خوب" اثر ماری کوبیکا و ترجمه فرشاد شالچیان توسط نشر آموت راهی بازار نشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، کتاب "دختر خوب" اثر ماری کوبیکا و ترجمه فرشاد شالچیان به تازگی توسط نشر آموت به چاپ رسیده است. این رمان خارجی اولین رمان ماری کوبیکا است که دارای فضایی تعلیق‌آمیز و معمایی است و ما را به درون خانواده‌ای خوشبخت می‌برد تا نشان دهد همه چیز همیشه همان‌طور که به نظر می‌رسد، نیست.

داستان این رمان از جایی آغاز می شود که میا دنت، ناراحت از منتفی شدن قرار ملاقات، به تنهایی پشت میزی در کافه نشسته و در افکارش غرق شده است. غریبه‌ای جذاب و اسرارآمیز به او ملحق می شود و میا دعوت او برای قدم زدن را می‌پذیرد...

در متن کتاب می خوانیم:

در چند روز گذشته او را همه جا تعقیب کرده‌ام. می‌دانم از کجا خرید می‌کند، کجا کار می‌کند. نمی‌دانم چشمانش چه رنگی است، یا وقتی می‌ترسد چه شکلی می‌شود؛ ولی به زودی خواهم فهمید.

درباره این کتاب لیزا گاردنر نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نوشته است: این کتاب به عنوان اولین اثر نویسنده، قطاری از حوادث پیچیده و هیجان انگیز است. طرفداران کتاب «دختر گمشده» به همان میزان از خواندن این کتاب لذت خواهند برد. همچنین نشریه پابلیشرز ویکلی درباره این کتاب نوشته، کوبیکا در اولین اثرش قدرتمند ظاهر شده است.

رمان «دختر خوب» نوشته‌ «ماری کوبیکا» با ترجمه‌ی «فرشاد شالچیان» در 416 صفحه و به قیمت 27500 تومان توسط «نشر آموت» منتشر شده است.

خبرنگار: بخشی پور/

5025

کد خبر: 761011

وب گردی

وب گردی