آقا علی نژاد: نشست ها و کارگاه های دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی بر مبنا شعار سال است

دبیر دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی گفت: در 17 نشست و 15 کارگاه تخصصی دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی با توجه به اهداف ورزش ، جامعه پویا ، توسعه پایدار به شعار سال 96 تولید و اشتغال در حوزه ورزش و علوم تربیت بدنی توجه ویژه ای شده است.

حمید آقا علی نژاد ، دبیر دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی در گفت و گو با ایسکا نیوز در خصوص این سمینار گفت: 1067 مقاله به دبیرخانه دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ارسال گردیده شد که از این تعداد 752 مقاله در قالب پوستر و 114 مقاله به عنوان سخنرانی پذیزفته شد و علاوه بر این مقالات در همایش این دوره 15 کارگاه آموزشی و 17 نشست تخصصی برگزار خواهد شد که با توجه به شعار سال 96 یعنی اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال محوریت های این نشست ها در خصوص کار آفرینی ، اشتغال و تجاری سازی در حوزه های علوم ورزشی است.

وی در محورهای مقالات ارسال شده به همایش نیز افزود : همایش این دوره در شش محور فیزیولوژی و تغذیه، رفتار حرکتی و روان شناسی ، بیو مکانیک ، مهندسی و فناوری ، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی ، مدیریت ارتباطات ، اقتصاد و گردشگردی ، جامعه شناسی و حقوق و تایخ فلسفه ، تعلیم و ترتیب برگزار و براساس این محورها مقالات به دبیرخانه همایش ارسال گشته و در روزهای همایش ارایه خواهد شد.

آقا علی نژاد در مورد مهمانان خارجی این دوره از همایش بین المللی علوم ورزشی خاطرنشان کرد: هشت مهمان جهت حضور در نشست های تخصصی و کارگاه های اموزشی و ارائه سخنرانی ار شش کشور آلمان، هلند، سوییس ، اسپانیا، تایوان و ژاپن به همایش دعوت شده اند و 14 مقاله خارجی به دبیر خانه همایش ارسال گردیده است.

وی در مورد داوری مقالات همچنین گفت: کلیه مقالات در محورهای عنوان شده همایش در دو بحش پوستر و سخنرانی داوری و مقالات برتر جوایز ی اهدا خواهد شد.

آقا علی نژاد افزود: وزارت ورزش و جوانان ، دانشگاه شهید بهشتی و وزارت آموزش و پرورش ، وزارت کار تعاون و رفاه و امور اجتماعی ، فدراسیون های وزنه برداری ، بسکتبال ، ورزش های همگانی، سوارکاری ،ورزش های بومی محلی و انجمن های علمی حقوق ورزشی و علوم ورزشی در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی روز های چهارشنبه 6 اردیبهشت و پنج شنبه 7 اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

601

کد خبر: 761098

وب گردی

وب گردی