هجدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود

هجدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری، هفته آینده با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی (مبانی نظری و اقدامات عملی) مهمترین محور این همایش و شش حوزه بررسی شامل تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی اعم از دانشجو‏، هیات علمی و برنامه، مدیریت و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی و طراحی و تولید محصولات آموزشی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای این همایش در نظر گرفته شده است.

هجدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری با مشارکت همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از 7 تا 9 اردیبهشت امسال در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

در این همایش پایان‌نامه‌های برتر دوره دکتری تخصصی آموزش پزشکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی و از نفرات برتر تقدیر شود. همچنین در حاشیه این همایش و جشنواره، کارگاه‌های آموزشی با موضوع آموزش علوم پزشکی و زمینه‌های تحول و نوآوری با حضور مسئولان وزارت بهداشت، استادان و دانشجویان برگزار می‌شود.

تکمیل پروژه ادغام آموزش و خدمات سلامت، معرفی نرم‌افزارهای کاربردی آموزشی برای ارائه و اپلیکیشن وبینار از سوی موبایل، دانش‌پژوهی یاددهی یادگیری، دانشگاه‌های نسل سوم و حرکت به سوی کارآفرینی، برنامه درسی پنهان و نقش آن در آموزش پزشکی (با تأکید بر پروفشنالیزم)، آموزش تولید محتوی الکترونیک با استفاده از نرم‌افزار Lectora، استفاده از فناوری واقعیت مجازی (Virtual Reality) در آموزش پزشکی و اجرای منتورشیپ برای دانشجویان علوم پزشکی از طریق ادغام آموزش و پژوهش تعدادی از کارگاه‌هایی است که در این همایش برپا می‌شوند.

منبع: آنا

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 761320

وب گردی

وب گردی