نمایشگاه اینوتکس زمینه‌ساز تبادل فناوری بین شرکت‌های داخلی و خارجی است

معاون امور بین‌الملل و تبادل فناوری معاونت علمی گفت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(INOTEX) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دوم تا پنجم خردادماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌مرتضی بی‌رنگ معاون امور بین‌الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(INOTEX2017) گفت: هدف اصلی این نمایشگاه، زمینه سازی برای تبادل فناوری بین شرکت های فناور ایرانی و خارجی و توسعه صادرات فناوری شرکت های ایرانی است.
وی افزود: ابزارهای مختلفی برای مذاکرات بین شرکت ها و تعریف همکاری بین آنها در نظر گرفته شده است و 2 کارگزار تخصصی وظیفه تناظریابی، برگزاری جلسات مذاکره، عقد تفاهم‌نامه بین شرکت های ایرانی و خارجی و انعقاد قراردادهای مربوطه را بر عهده دارند.
به گفته بی‌رنگ، در نمایشگاه سال گذشته 82 شرکت خارجی و 92 شرکت داخلی حضور داشتند و با برگزاری 150 جلسه مذاکره بین شرکت ها، 66 تفاهم نامه همکاری بین آنها منعقد شده و در نهایت 8 قرارداد با ارزش 20 میلیون دلار به امضا رسیده است.
وی تصریح کرد: شرکت های ایرانی دارای آمادگی تبادل فناوری یا صادرات محصولات و خدمات، می توانند با اخذ غرفه در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در معرض عموم قرار داده و از خدمات تبادل فناوری مرکز فن بازار و نیز تسهیلات حمایتی برای انتقال و صادرات فناوری در نمایشگاه استفاده کنند.
شرکت های ایرانی علاقه مند به حضور در اخذ غرفه در این نمایشگاه می توانند به وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی www.initex.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02176250284 تماس بگیرند.

کد خبر: 761387

وب گردی

وب گردی