پیام تسلیت "مهدی شفیعی" نسبت به درگذشت تقی سیف جمالی

«مهدی شفیعی» مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه شب در پیامی درگذشت «تقی سیف جمالی» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، این بازیگر پیشکسوت بعداز ظهر دوشنبه در سن 59 سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شهید رجایی تهران دارفانی را وداع گفت.
در پیام تسلیت شفیعی آمده است: تئاتر، رویینه تن از هنرمندانی است که به جوهر جان خویش، نامیرایی هنر را رقم می زنند.
'نقی سیف جمالی' با مرگ خویش، به جان هنر پیوست. جاودانه باد نام و نشانش و به همدردی با خانواده ی داغدارش و هنرمندان ارجمند تئاتر، غیابش را به سوگ‌ می نشینیم.
این بازیگر در سال های اخیر در عرصه تئاتر و سینما حضور فعالی داشته است. بازی در نمایش‌های سقراط به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، فاوست به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، تروربه کارگردانی حمیدرضا نعیمی، چمدان به کارگردانی فرهاد آئیش، گل و قداره به کارگردانی بهزاد فراهانی، دنیای دیوانه دیوانه دیوانه به کارکردانی بهزاد فراهانی از جمله فعالیت های این بازیگر پیشکسوت در عرصه تئاتر بوده هست.
حضور در آثار سینمایی چون شکار، سهند دریا، مثلث آبی، من ترانه پانزده سال دارم، مارمولک، شوریده، تردست، روایت های ناتمام، ایستگاه بهشت، کنعان، پذیرایی ساده، خانوم، ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه، خداحافظی طولانی، جامه دارن و آاادت نمی کنیم از جمله آثار سینمایی مرحوم سیف جمالی در عرصه سینما بوده است.

دریافت کننده: بخشی پور

502

کد خبر: 761397

وب گردی

وب گردی