اقدام عجیب باشگاه اینترمیلان/ بازیکنان در زمین تمرینی‌شان حبس شدند!

در واکنش به باخت این هفته نراتزوری در خانه فیورنتینا، باشگاه اینتر برای بازیکنان این تیم مجازاتی در نظر گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه اینتر در پی باخت 5 بر 4 شاگردان پیولی برابر فیورنتینا در بازی شنبه شب، کلیه بازیکنان این تیم را تا زمان بازی بعدی‌شان در زمین تمرینی نراتزوری محبوس کرد.

باشگاه اینتر این باخت را که در آن آبی‌و‌مشکی‌پوشان در عرض 17 دقیقه چهار گل خوردند، غیرقابل قبول توصیف دانسته اما حمایت خود را از سرمربی تیم استفانو پیولی اعلام کرده است، کسی که بعد از باخت عجیب نراتزوری استعفا کرد، اما استعفایش مورد قبول مسئولان باشگاه واقع نشد.

در بیانیه باشگاه درباره مجازاتی که برای بازیکنان اینتر در نظر گرفته شده، آمده است: به دنبال شکست شنبه شب، باشگاه تمام اعضای تیم اصلی را تا زمان بازی بعدی در زمین تمرینی نگه خواهد داشت. شیوه باخت ما در خانه فیورنتینا برای هواداران‌مان در ایتالیا و خارج از این کشور، غیرقابل قبول بوده است و برای جبران این شکست باید تلاش کنیم. حالا تمام اعضای تیم از بازیکنان تا اعضای کادر فنی باید روی تمرینات و تلاش هرچه بیشتر برای کسب بهترین نتیجه و جایگاه در پایان فصل، تمرکز کنند.

بازی بعدی اینتر در فصل جاری سری A یک بازی خانگی برابر ناپولی است که آزمون بسیار سختی برای شاگردان پیولی محسوب می‌شود. نراتزوری از زمان قهرمانی‌اش در جام حذفی ایتالیا در فصل 11-2010، دیگر هیچ جامی کسب نکرده است و در پنج فصل اخیر هم نتوانسته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این تیم اکنون هم در سری A در رده هفتم جدول قرار دارد و حتی احتمال عدم موفقیتش برای کسب سهمیه لیگ اروپا وجود دارد.

کد خبر: 761491

وب گردی

وب گردی