نمایشگاه «بازخوانی پیرامون» در گالری مژده

گالری مژده در اولین نمایشگاه خود در سال جدید، میزبان «بازخوانی پیرامون» شامل آثار نقاشی و مجسمه است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این گالری، «بازخوانی پیرامون» عنوان نمایشگاهی است که «فریدون فربود» نمایشگاه گردانی آن را بر عهده دارد. در این نمایشگاه ۴۰ اثر نقاشی و مجسمه از ۳۵ هنرمند به تماشا گذاشته می‌شود. در نمایشگاه «بازخوانی پیرامون» در کنار آثار پیشکسوتانی چون منوچهر نیازی،بهزاد شیشه‌گران،آنه محمد تاتاری و... کارهایی ازهنرمندان جوانی نظیر طاهره صمدی طاری، آتوسا وحدانی ،دانیال مولانوروزی و... به نمایش درمی‌آید. همچنین در کنار این آثار ، نقاشی‌هایی از دو هنرمند مقیم فرانسه و کانادا به روی دیوار می‌رود.

در این نمایشگاه هنرمندان کوشیده‌اند ترجمان پیرامون خویش را با خوانشی خاص از دنیای پیرامون خود به درونی ترین و شخصی‌ترین شکل در آثار نقاشی با تکنیک اکریلیک ورنگ روغن بر روی بوم و کاغذ و مجسمه‌هایی از متریال‌های مختلف چون چوب، پلاستیک و فلز ارائه دهند تا مخاطبان را به نمایش متفاوتی از جهان امروز فرا خوانند. در بین این آثار با توجه به هیاهو و صداهای مختلف ناهنجاری که هر روزه از اطراف می‌شنویم مجسمه‌های صوتی ارائه خواهد شد که صداهایی آرامش بخش و متعارفی را پخش می‌کنند که این نیز از جذابیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌آید.

فریدون فربود نمایشگاه گردان این رویداد درباره ایده برپایی این نمایشگاه گفت: زندگی صنعتی و ماشینی امروز بسیاری از افراد را تحت فشار گذاشته همین امر موجب شده تا بخشی از اقشار جامعه چون هنرمندان نگاه متفاوتی به پیرامون خود داشته باشند و آن را در آثارشان بروز دهند،در این نمایشگاه با توجه به انتخاب هنرمندان که از نسل‌های مختلف هستند بازخوانی پیرامون را نظاره گر خواهیم بود.

نمایشگاه «بازخوانی پیرامون» تا بیستم اردیبهشت ماه درگالری مژده برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه یکشنبه تا پنج شنبه ساعات ۱۲ تا ۱۸ و جمعه‌ها ساعات ۱۶ تا ۲۰ در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک دیدن کنند.

دریافت کننده: بخشی پور/آرش محمدی

502

کد خبر: 761518

وب گردی

وب گردی