کولیوند: به تمامی اعتراضات با دقت رسیدگی می کنیم/ فرصت اعلام اعتراض تا آخر وقت امروز

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در بیانی عنوان کرد: مهلت مقرر چهار روزه برای رسیدگی به اعتراض داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که از سوم تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری است و داوطلبان تا آخر وقت امروز فرصت دارند تا نسبت به اعتراض خود اقدام کنند.

محمد جواد کولیوند نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با بیان این مطلب گفت: فرصت هفت روز هیئت های اجرایی وهیئت های نظارت بر انتخابات بخش وشهرستان های سراسر کشور به اتمام رسید و از روز سوم اردیبهشت فرآیند اخذ اعتراضات به ردصلاحیت های بخش وشهرستان ها تا ششم اردیبهشت برقرار و این فرآیند تا آخروقت امروز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: معترضان به عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات در بخشها باید اعتراض خود را به هیات نظارت مستقر در شهرستان مربوطه انعکاس دهند واین هیات های استان موظف هستند تا از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه به مدت ده روز وقت دارند نظر نهایی خودرا به داوطلبان ارسال کنند.

کولیوند ادامه داد: ستاد متمرکزی نیز در سطح کشور به عملکرد هیئت های نظارت استانها نظارت می کند .

وی در ادامه در پاسخ به شبهاتی که در خصوص عدم دقت در رسیدگی به اعتراضات داوطلبان مطرح بود گفت: قطعا هیئت های استانی حسب وظیفه به اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده به دقت رسیدگی و در نهایت نتیجه آن را به نفرات اعلام می کنند.

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:سرلک

کد خبر: 761531

وب گردی

وب گردی