حضور دانشگاهیان واحد علوم دارویی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران و حمایت از تولید داخلی

کارشناسان حوزه پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی با حضور در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران نسبت به خرید و حمایت از تولیدات ملی اقدام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در محل نمایشگاههای بین المللی ریاست واحد علوم دارویی، معاون پژوهشی، مدیران گروههای آموزشی به همراه نمایندگان بخش آزمایشگاهی حوزه پژوهش و فناوری واحد در نمایشگاه حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان واحد ضمن بازدید تخصصی از تجهیزات آزمایشگاهی و اخذ پیش فاکتورهای لازم، در مراحل بعدی پس از تأیید کمیته های تخصصی تجهیزات واحد، نسبت به خریداری تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه های آموزشی و پژوهشی واحد اقدام خواهند کرد.

خاطر نشان این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت ماه برگزار شده است و با هماهنگی های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فرصت استفاده واحدهای دانشگاهی از تولیدات داخلی فراهم شده است.

از کلیه اعضای هیأت علمی و انجمن های علمی دانشجویی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت می شود، ضمن بازدید نمایشگاه از نزدیک با تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی شیمی، داروسازی، صنایع غذایی، بیولوژی، فنی مهندسی و شرکت های دانش بنیان و تولیدی آنها آشنا شوند.

کد خبر: 761582

وب گردی

وب گردی