توقف نرخ گوشت گوسفند تا پایان اردیبهشت ماه/ اعلام نرخ گوشت گوسفندی در بازار

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: احتمال می رود افزایش نرخ گوسفند تا پایان اردیبهشت ماه امسال متوقف شود.

علی اصغر ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره قیمت گوشت گوسفند در بازار اظهار کرد: در حال حاضر به علت بارندگی و از بین رفتن مراتع در نواحی مختلف کشور و همچنین مشکلات بوجود آمده ناشی از سیل برای دامداران کشور نرخ گوشت گوسفندی در بازار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: کمبود عرضه دام به بازار سبب افزایش قیمت گوشت گوسفند دربازار شده است. در حال حاضر گوشت گوسفندی39 هزار تومان و شقه بدون دمبه 38 هزار تومان در بازار عرضه می شود .

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: نرخ گوشت گوسفند تا آخر این هفته و هفته آینده ثابت می ماند اما با اطمینان می توان گفت این افزایش قیمت ها ادامه دار نخواهد بود و همچنین با افزایش عرضه دام به بازار از سوی دامداران و عدم صدور مجوز صادرات نرخ گوشت تا پایان اردیبهشت ماه کاهش پیدا می کند.

ملکی در خصوص گوشت های وارداتی موجود در بازار گفت: در حال حاضر گوشت های وارداتی با مقدار محدود از آسیایه میانه با نرخ هر کیلو32 هزار تومان به بازار وارد شده است.

وی درپایان درباره سلامت گوشت گوسفندی وارداتی موجود در بازار تصریح کرد: این گوشت های وارداتی زیر نظر دامپزشکان هستند و ذبح شرعی نیز برای این گوشت ها انجام شده است.

خبرنگار:نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 761723

وب گردی

وب گردی