امامی فر: پرسپولیس فراتر از انتظار در لیگ قهرمانان ظاهر شد

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم با توجه به داشته هایش نتایج قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته و نتایجش فراتر از انتظار بوده است.

علیرضا امامی فر در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: پرسپولیس با توجه به داشته هایی که از نظر بازیکن و سرمایه دارد نتایج فراتر از انتظاری در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورده است.

وی در رابطه با تاثیر نتیجه دیدار الریان و الهلال در صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نگران اتفاقات پشت پرده در این مسابقه هستم و امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه ای از سوی این دو تیم باشیم.

مربی سابق پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل الهلال تصریح کرد: خوشبختانه در نبود سید جلال حسینی و سروش رفیعی عملکرد بسیار خوبی در مقابل الهلال داشتیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

وی ضمن تبریک قهرمانی سرخپوشان به هواداران این تیم گفت: پرسپولیس در لیگ برتر با شایستگی به قهرمانی رسید و امیدوارم به حق خود نیز در لیگ قهرمانان آسیا برسد.

امامی فر با بیان اینکه نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده نیاز به تقویت دارد خاطرنشان کرد: برانکو در این فصل نیمکت قدرتممندی در اختیار نداشت و به همین دلیل در اکثر بازی ها نمی توانست تعویض های تاثیر گذاری انجام دهد.

605

کد خبر: 761729

وب گردی

وب گردی