زمان کنسرت ماریو تقدسی مشخص شد/  اپرا با قطعاتی متفاوت

ماریو تقدسی با اجرایی متفاوت و قطعاتی به زبان های مختلف 19 اردیبهشت ماه در تالار وحدت به اجرا خواهد پرداخت.

ادریس ناصری، مدیر برنامه ماریو تقدسی در گفت و گو با ایسکانیوز بیان کرد: کنسرت ماریو تقدسی 19 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود. این کنسرت اجرای متفاوتی است و در این برنامه قطعاتی به زبان های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی و آذری اجرا می شود. همچنین رشید وطن دوست در همراهی با ماریو تقدسی چند قطعه به زبان آذری را اجرا می کند.

وی افزود: ماریو تقدسی در این کنسرت، قطعات بین المللی و عاشقانه های ایرانی، کلاسیک و پاپ کلاسیک را اجرا می کند و به بیانی دیگر برنامه کنسرت ماریو تقدسی، یک کنسرت بسیار متنوعی خواهد بود که می تواند برای هر قشری از مخاطبان جذاب باشد و شاید بتوان گفت این کنسرت در زمره جذاب ترین کنسرت هایی باشد که در سال 96 در ایران اجرا می شود.

ناصری اظهار کرد: این کنسرت به خاطر محدودیت حضور تقدسی در ایران در تاریخ 19 اردیبهشت ماه در تالار وحدت ساعت 21 برگزار می شود؛ البته احتمال تمدید اجرای این کنسرت وجود دارد ولی زمانش هنوز مشخص نیست. البته در اجرای این کنسرت نگاه تجاری نداشته ایم و تنها به دنبال اجرای این کنسرت با خوانندگی ماریو تقدسی در ایران بودیم که مردم از تماشای این کنسرت لذت ببرند. این کنسرت با vهبری علی اکبر قربانی و شهرام توکلی روی صحنه می رود.

گفتنی است ماریو تقدسی خواننده‌ بین‌المللی پاپ‌ و از خوانندگان مطرح اپرا و از شاگردان لوچیانو پاواروتی (خواننده مشهور ایتالیایی) است. او در بیش از 40 اپرای بین المللی اجرا داشته است.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده: سلیمی

502500

کد خبر: 761830

وب گردی

وب گردی