ساختمان بنیاد حامیان دانشگاه تهران افتتاح شد

اولین جلسه هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ با حضور اعضای هیأت امنا بنیاد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آئین رسمی افتتاح ساختمان بنیاد حامیان دانشگاه تهران با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر عباس مصلی‌نژاد و تعدادی از خیرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر محمود کمره‌ای، رئیس هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران، حضور خیرین نیک‌اندیش و مهمانان را خوشامد گفت.

در ادامه دکتر عباس مصلی‌نژاد، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مصلی‌‌نژاد به سخنرانی پرداخت و بازسازی این خانه از طرف بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد را افتخار بزرگی برای خود توصیف کرد.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت راه اندازی این بنیاد گفت: «در شهر دانش دانشگاه تهران بیش از ۱۲۰ واحد واجد مرمت و بازسازی وجود دارد. در کنار ساختمان‌هایی که به زودی در اینجا احداث خواهد شد وجود چنین ساختمان‌های قدیمی می‌تواند تلفیق بسیار زیبایی از معماری سنتی و معماری ایران باشد».

دکتر نیلی احمدآبادی گفت: «این ساختمان و ساختمان‌های دیگر که بعد از این، مرمت خواهند شد بیش از هزینه‌ای که برای مرمت آنها صرف شده است، ارزش دارند و به نظر همکاران متخصص و معمار من این امری میمون و سرآغاز کاری جدید در دانشگاه است».

رئیس هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران افزود: این ساختمان در اختیار بنیاد حامیان دانشگاه تهران قرار گرفته است و بنیاد سازوکاری است که به شکل سازمان‌یافته از مشارکت خیرین بهره‌مند می‌شود، همچنین این ساختمان را یک خیر بازسازی کرده و این ارزشی ماندگار خلق کرده است و برای من امشب یکی از شب‌های تاریخی دانشگاه تهران خواهد بود».

وی تقارن عید مبعث با این شب را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: «تشکر ویژه دارم از خیرین محترم و تشکر ویژه‌تر از جناب دکتر مصلی‌نژاد که پیش‌قراول کار نیک در کشور هستند».

در پایان نیز به پاس خدمات بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه تهران، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران، تقدیر شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 761847

وب گردی

وب گردی