مشارکت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در کنگره انجمن جامعه‌شناسی کانادا

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ارائه پنلی با عنوان «عوامل مؤثر بر اعتماد و توسعه پایدار در کشورهای در حال توسعه» در نوزدهمین کنگره جهانی انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی کانادا شرکت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نوزدهمین کنگره جهانی انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی کانادا جولای سال ۲۰۱۸ در تورنتو کانادا برگزار می‌شود.

در متن پیشنهادی دانشکده علوم اجتماعی آمده است: «هدف ما از برگزاری این پنل، جلب مشارکت جامعه‌شناسان از سراسر دنیا برای اندیشیدن به تأثیر اعتمادسازی در فرآیند توسعه پایدار در کشورهای درحال توسعه است».

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران چند دهه است که با تأسیس گروه مطالعات توسعه بر روی این موضوع متمرکز بوده و اینک می‌تواند دانش انباشته خود در این زمینه را با علاقمندان به اشتراک و بحث بگذارد.

اعضای برگزارکننده این پنل که از سوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی معرفی شده‌اند عبارتند از: دکتر غلامرضا غفاری، دکتر موسی عنبری، دکتر حسین ایمانی جاجرمی، دکتر سید احمد فیروزآبادی، دکتر حسین میرزایی، دکتر محمدرضا جوادی یگانه، دکتر ابوعلی ودادهیر، دکتر حسین راغفر (اقتصاد دان)، دکتر محمود گلزاری (روانشناس) و عباس فقیه خراسانی (دانشجوی دکترای مطالعات توسعه دانشگاه تهران).

این کنگره که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین گردهمایی جامعه‌شناسان از سراسر جهان است. اولین کنگره در زوریخ سوئیس (۱۹۵۰) و آخرین آن در سال ۲۰۱۴ در یوکوهامای ژاپن برگزار شد.

علاقه‌مندان برای مشارکت در برگزاری این پنل بین‌المللی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه این پنل در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران- دفتر گروه مطالعات توسعه مراجعه کنند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 761864

وب گردی

وب گردی