تجلیل رئیس واحد کرمان از  اعضای تیم رباتیک

اعضای تیم رباتیک دانشجویی واحد کرمان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در دیداربا اعضای تیم روباتیک دانشجویی واحد کرمان که در دوازدهمین دوره مسابقات سالانه بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران مقام نخست لیگ ربات‌های صنعتی را کسب کردند، گفت: تلاش و کوشش معاون پژوهش و فن آوری واحد کرمان، مجموعه همکارانشان و دانشجویان عضو تیم رباتیک در سال های اخیرو عاقمندی این عزیزان به موضوع روباتیک، رشد و پیشرفت محسوس این تیم شده است و باید از همه این عزیزان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: باعث مسرت و خوشحالی است که دانشجویان واحد کرمان اینچنین با علاقه در فعالیت های پژوهشی فعالیت می کنند و با تلاش و پشتکارو با شکست تیم LHUbots دانشگاه لیپزیک هانور آلمان که عنوان قهرمان جهان را دارد، بار دیگر برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار کسب کرده اند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر این موضوع که حفظ افتخارات دشوار تر از کسب آنهاست ، افزود: باید زمینه تقویت و پشتیبانی تیم رباتیک همچون گذشته مهیا شود و از دانشجویان عضو این تیم نیز انتظار دارم با جدیت بیشتری در راه پیشرفت تیم رباتیک واحد کرمان گام بردارند.

آل طه خاطرنشان کرد: باتوجه به تشکیل هسته روباتیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان باید همه مسئولان برای توسعه فنی این تیم تلاش کنند و جذب همه علاقمندان را در سرلوحه کار قرار دهند.

یادرآور می شود آل طه در این دیدار با اهداء لوح تقدیر، از اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تجلیل کرد.

یم‌ Ace IAUK واحد کرمان کرمان در دوازدهمین دوره از مسابقات سالانه بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران تواست با شکست قهرمان جهان تیم LHUbots از دانشگاه لیپزیک هانور آلمان، عنوان قهرمانی لیگ ربات‌های صنعتی را از آن خود کند.

تیم Ace-iauk واحد کرمان پیشتر و در پنجمین و ششمین دوره این مسابقات و مسابقات ایران اپن 2016، موفق به کسب رتبه نخست شده بود.

این تیم با هدایت مهدی جعفری به عنوان استاد راهنما و حضور حسین هاشمی‌پور، علی سیوندی‌پور، علیرضا عبدالکریمی، امیر علی فروزنده، ایمان ابوحیدری کرمانی به عنوان اعضای این تیم در دو بخش مسابقات و Technical Challenge بار دیگر موفق به کسب جایگاه نخست لیگ ربات‌های صنعتی شد.

لیگ ربات‌های صنعتی یکی از لیگ های جدید مسابقات ربوکاپ است، که هدف آن به کار گیری ربات ها در سناریوهای مرتبط با محیط‌های کاری است. هدف این لیگ پرورش توسعه و تحقیقات در استفاده خلاقانه از ربات های متحرک مجهز به تجهیزات کنترلی برای کاربردهای صنعتی امروز و آینده است به طوریکه این ربات‌ها با نیروهای کاری انسانی در انجام کارهایی از جمله ساخت، اتوماسیون، کار با قطعات، و امور تدارکاتی همکاری می‌کند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 761889

وب گردی

وب گردی