مجوز تریبون آزاد و مناظره در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود صادر شد

با تشکیل کارگروه برگزاری برنامه های انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برنامه‌های راهبردی این کارگروه تا روز رأی‌گیری تدوین و به تصویب رسید.

به گزارش ایسکانیوز، در این ستاد که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه با همراهی نمایندگانی از دانشجویان تشکیل شد بر ایجاد شورونشاط در ایام انتخابات و انجام برنامه‌هایی در این جهت تأکید شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: برگزاری مناظره‌های دانشجویی از طیف‌های مختلف، ایجاد ایستگاه شناخت کاندیدای اصلح، کافه انتخابات با برنامه‌های خاص خود و صندوق نمادین اخذ رأی و همچنین تریبون آزاد، کرسی آزاداندیشی، دعوت از نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری برای مناظره، و نیز دعوت از عوامل تلویزیونی منطقه آزاد برای حضور در دانشگاه ازجمله مصوبات این ستاد بود.

دکتر علی رضوانی افزود: در جلسه ستاد انتخابات دانشگاه بر رعایت اخلاق انتخاباتی و موازین شرعی و عرفی و نیز قوانین جمهوری اسلامی و رعایت شان و شخصیت افراد بدون جناح گیری خاص تأکید شد.

معاونان دانشجویی فرهنگی و اداری مالی، مسئول بسیج اساتید و کارکنان، مدیران روابط عمومی، فرهنگی و حراست، دبیر هیات نظارت تشکل‌های دانشجویی، کارشناس کانون قرآن و عترت و مسئول بسیج دانشجویی، هیات دانشجویی عشاق المهدی (عج) و انجمن اسلامی دانشجویان از اعضای ستاد انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هستند.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 761892

وب گردی

وب گردی