دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تابع ولایت و در خط ولایت حرکت می کند و در انتخابات از هیچ حزب و گروهی حمایت نمی کند

علیرضا لادن مقدم با تاکید بر حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی وابسته به گروه یا جناح خاصی نیست و در خط ولایت حرکت می کند و در انتخابات برحضور حداکثری و پرشور تاکید دارد.

به گزارش ایسکانیوز، ایسکانیوز،دکتر علیرضا لادن مقدم، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جلسه مشترک شورای فرهنگی و دانشگاه با اشاره به دو انتخابات مهم وسرنوشت ساز پیش رو و تاکید بر حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ولایت مدار است و در خط ولایت حرکت می کند و در انتخابات از هیچ حزب و گروهی حمایت نمی کند.

در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار نیز حضور داشت، سرپرست واحد گرمسار ائمه جمعه را بالاترین مرجع فرهنگی شهرستان دانست و اظهار کرد: آنچه که دانشگاه‌های ایران را از دانشگاه‌های خارجی و اروپایی متمایز می‌کند؛ مسائل فرهنگی است.

سرپرست واحد گرمسار با بیان اینکه امکانات بسیارخوبی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در واحد گرمسار وجود دارد از معاونت پژوهشی خواست با راه اندازی شرکت های دانش بنیان و استفاده از پتانسیل های موجود در جهت کاهش وابستگی به شهریه، درآمد زایی و حل مشکلات شهرستان گام بردارد.

وی با تبریک انتصاب دکتر نوریان به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ، وی را دارای سابقه درخشان اجرایی و علمی دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دکتر لادن مقدم در ادامه یادو خاطره استاد شهید دکتر مطهری را گرامی داشت و بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از استادان تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار هم با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب با ذکر حدیثی از امام صادق علیه السلام به ویژگی های مومن پرداخت و با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز بر حضور حداکثری و پرشور تاکید کرد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را مهمترین و اثرگذارترین واحد دانشگاهی در شهرستان گرمسار دانست و از استادان و کارکنان خواست در جهت توسعه و اعتلای دانشگاه با دکتر لادن مقدم همکاری نمایند.

امام‌جمعه گرمسار اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از معضل بیکاری برای جوانان تحصیل‌کرده دانست و تاکید کرد: جامعه نیازمند نیروهای متخصص و متعهد است و دانشگاه به عنوان مرکز مهارت افزایی و پرورش نیروهای متخصص رسالت مهمی را برعهده دارد.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 761992

وب گردی

وب گردی