مرعشی: جبهه اصلاحات زمانی می تواند موفق باشد که با هم باشیم

حسین مرعشی با بیان اینکه جبهه اصلاحات کاملا واقعی است گفت: در حال حاضر عملا جبهه اصلاحات حزب فراگیر ما است و این جبهه مادامی می تواند موفق باشد که ما با یکدیگر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز حسین مرعشی در نشست پرسش و پاسخ با جوانان اصلاح طلبان گفت:هیات رئیسه متعهد هستند که فقط به مسائل مردم و شهر تهران فکر کنند و هیچ گونه امتیاز خاصی به کسی نخواهیم داد.

وی افزود: در بحث شورا باید گفت هیچ پیش قضاوتی درباره شورای عالی و لیست تهران نباید وجود داشته باشد، تمامی لیست های که تا به امروز منتشر شده غیر واقعی است.

مرعشی بیان کرد: یک واقعیت را باید در عرصه سیاسی توجه کنیم که ما هیچ حزب فراگیری در ایران نداریم که به تنهایی بتواند اثرگذاری داشته باشد.
وی ادامه داد: جبهه اصلاحات کاملا واقعی است. در حال حاضر عملا جبهه اصلاحات حزب فراگیر ما است. و این جبهه مادامی میتواند موفق باشد که ما با یکدیگر باشیم.
مرعشی افزود: همه احزاب و شخصیتها محترم هستند، ما مادامی که با هم جمع می شویم و کار می کنیم در نتیجه پیروز میشویم اما زمانی که از هم جدا می شویم شکست می خوریم.
وی گفت: شما خیلی راحت می توانید قضاوت کنید که چه کسی به جمع شدن کمک می کند.

مرعشی گفت: ما چهار سال باید پاسخ کارکرد شورای شهر را بدهیم. باید به واقعیت سیاسی اعتراف کرد ما هیچ حزب فراگیر در ایران نداریم. در شورای دوم به محوریت دو حزب که کارگزاران و مشارکت بودند در انتخابات شرکت کردیم.

وی افزود: ما تا زمانی که جمع می‌شویم قوی هستیم. در سال 84 از هم جدا شدیم نظام سیاسی کشور به هم ریخت، معجزه هزاره سوم به وجود آمد. من می‌گویم که او معجزه هزاره چهارم است چرا که مشکلاتش تا آن زمان هم دامن گیر ما می‌شود.


این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما همه پاسخگوی بد عمل کردن خودمان هستیم، در سال 92 خوب عمل کردیم و از فضای ناامن به یک حاشیه امن رسیدیم. وضع منطقه را بینید که بسیار نا امن است، ما ذیل فصل هفتم رفتیم، داشتیم به سوی نفت به جای غذا پیش می‌رفتیم. در آن شرایط ما در اردوگاه اصولگرایان دست به انتخاب زدیم، روحانی که اصلاح طلب نیست را حمایت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در 28 مرداد دولت مصدق را از ببن بردند، دوستان نگذارید تاریخ تکرار شود، نگذاریم ضد برجامیان از برجام سود ببرند.

خبرنگار:راضیه فراهانی/تایید کننده:سرلک

کد خبر: 762035

وب گردی

وب گردی