شریعتمداری: حفظ مقدسات دینی در هر شرایطی ضروری است

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نامه ای به رییس ستاد انتخابات ایلام با محکوم کردن قرائت متن دور از شئون مذهبی در افتتاحیه این ستاد در ایلام نوشت: حفظ مقدسات و ارزش های دینی در هر شرایطی ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، رییس ستاد انتخاباتی روحانی روز جمعه خطاب به رییس ستاد استان ایلام نوشت: جناب آقای میرزایی به قرار اطلاع، قرائت متن طنز آمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است.

در بخش دیگر این نامه آمده است: از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصول گراست، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.

در ادامه این نامه می خوانیم: ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وتمامی ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در اینخصوص توجه میدهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می نماید.

شریعتمداری در پایان یادآور شد: در فعالیت های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوء نیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 762183

وب گردی

وب گردی