تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه­ هشتمین دوره­ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۶ تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پی استقبال بسیاری از نمایش­نامه ­نویسان و تقاضای شرکت ­کنندگان برای شرکت در هشتمین دوره­ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، شورای سیاست­گذاری این دوره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار ادبیات نمایشی به دبیرخانه­ این دوره به مدت ۲ هفته تمدید کند.

تمامی نمایش­نامه ­نویسان، مترجمان نمایش­نامه، پژوهش­گران و ناشرانی که هنوز آثار خود را به دبیرخانه­ هشتمین دوره­ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران ارسال نکرده ­اند، می­ توانند تا تاریخ یاد شده به نشانی این دبیرخانه واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرجنوبی، نبش کوچه­ی ماه، پاساژ آفتاب، طبقه­ اول ارسال کنند.

در این دوره بهترین آثار ادبیات نمایشی ایران و پژوهش ­های ادبیات نمایشی به زبان فارسی و ترجمه ­شده به زبان فارسی که در قالب کتاب یا نشر از آغاز فروردین­ ماه ۱۳۹۲ تا پایان اسفندماه ۱۳۹۵ منتشرشده­ باشد، مورد ارزیابی و داوری قرارمی ­گیرد و برگزیدگان آن طی مراسم اختتامیه ­ای معرفی خواهد شد.

هشتمین دوره­ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در پنج بخش نمایش­نامه­ های تألیفی منتشر شده، نمایش­نامه ­های ترجمه­ ای منتشر شده به زبان فارسی، پژوهش ­های تألیفی ادبیات نمایشی منتشر شده، پژوهش ­های ترجمه­­ ای منتشر شده به زبان فارسی و ناشر برگزیده توسط کانون نمایش­نامه­ نویسان خانه­ تئاتر ایران در شهریورماه ۱۳۹۶ برگزارخواهد شد.

500

کد خبر: 762231

وب گردی

وب گردی