از کنایه علی دایی به تیم قلعه‌نویی تا  اولین غیبت برانکو

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به تیم امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی کنایه فنی زد.

به گزارش ایسکانیوز، امروز قرار بود نشست خبری 6 سرمربی لیگ برتری در سازمان لیگ برگزار شود که 3 سرمربی به نشست خبری نرسیدند. مجتبی حسینی سرمربی ذوب‌آهن به دلیل تاخیر در پرواز تیمش به سازمان لیگ نرسید. صمد مرفاوی به بهانه گیر افتادن در ترافیک به موقع به نشست خبری نرسید و برانکو سرمربی پرسپولیس برای اولین مرتبه در نشست‌های خبری سازمان لیگ در تهران شرکت نکرد. ظاهرا دلیل غیبت سرمربی پرسپولیس مشکلات حاشیه‌ای بود که تیمش در یکی دو روز گذشته داشت و بازیکنانش تمرین نکردند.او ترجیح داد امروز در تمرین تیمش باشد.

* علی دایی پس از خروج از نشست خبری با حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ روبرو شد و از او درباره کیفیت زمین ورزشگاه خرمشهر سؤال کرد. ورزشگاهی که قرار است فینال جام حذفی در آن برگزار شود.

* علی دایی در مورد اینکه تیم نفت میانگین قدی بالایی دارد و در زمین ناهموار هم می‌تواند بازی خوبی انجام دهد به کنایه به تیم قلعه‌نویی و تراکتورسازی که حریف آنها در فینال هستند، گفت: چنین زمین‌هایی برای تیم‌هایی مناسب است که از دم دروازه خود اوت دستی به دروازه حریف پرتاب می‌کنند نه تیم ما!

* سرمربی نفت همچنین در نشست خبری وقتی صدابردار صدا و سیما از او خواست بلندتر صحبت کند گفت من که نمی‌توانم در نشست خبری داد بزنم شاید سیستم شما ایراد دارد.

* علی دایی و حسین فرکی در سازمان لیگ با یکدیگر روبرو شدند و برخورد گرمی با هم داشتند.

* دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر روز شنبه برگزار می‌شود.

601

کد خبر: 762253

وب گردی

وب گردی