برنامه های پژوهشی دانشگاه آزاد به قوت سابق ادامه دارد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد، اجرای برنامه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد کماکان به قوت سابق خود ادامه دارد و بالابودن کیفیت و کمیت فعالیت‌های پژوهشی همچنان از اولویت های فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره تغییرات صورت گرفته در ریاست این دانشگاه گفت: طبق گفته دکتر نوریان سرپرست جدید دانشگاه مدیران به قوت گذشته کار خود را ادامه خواهند داد و تغییری در مسئولیت‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

او با بیان اینکه تاکنون تغییری در مسئولیت‌های دانشگاه آزاد صورت نگرفته است، گفت: اینجانب نیز همچنان گذشته در مسئولیت خودم باقی و خدمتگزار دانشگاه آزاد اسلامی هستم. هرگاه ریاست دانشگاه یا هر مسئول دیگری من را در این پست مفید بدانند، هستم و در غیر این صورت به کار معلمی خود ادامه خواهم داد.

واشقانی فراهانی با اشاره به برنامه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌جاری گفت: اجرای برنامه‌ها کماکان به قوت سابق خود ادامه دارد و بالابودن کیفیت و کمیت فعالیت‌های پژوهشی همچنان از اولویت های فعالیت ما در دانشگاه آزاد اسلامی است.

او افزود: رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان و تجاری کردن فعالیت‌های فناورانه از برنامه‌های معاونت پژوهشی دانشگاه است که همچون گذشته پیگیری می‌شود.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مهرنوش زارعی

204

کد خبر: 762268

وب گردی

وب گردی