زمان عرضه خودروی برقی جدید فولکس با قیمت پایین نزدیک است

 امسال چین پذیرای بهترین ها بود و در میان طیف گسترده خودروهای معرفی شده در شانگهای محصولات الکتریکی سهم گسترده ای را به خود اختصاص می دادند اما به نظر می رسد که فولکس واگن در نظر دارد در این بخش کاملا متفاوت باشد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن تعهد بیشتری را به خودروهای سبز نشان داد و نسخه آزمایشی جدیدی از سری محصولات I.D را با نام I.D Crozz معرفی کرد. اما این همه داستان نیست چرا که مدیر پروژه خودروهای برقی فولکس در حاشیه رونمایی این محصول در شانگهای گفت که شرکتش قصد دارد قیمت خودروهای برقی را مشابه خودروهای مجهز به موتورهای احتراقیش تعیین کند. لذا از آن جایی که قیمت بالا همواره معضل توسعه خودروهای برقی بوده گمان می رود چنین رویکردی به بهبود وضعیت آن ها کمک کند.

این مدیر افزود: تعیین قیمت مشابه با خودروهای احتراقی مسلما معادلات بازار را تغییر خواهد داد. می بایستی برای بازسازی برند فولکس واگن از موتورهای احتراقی مرسوم به قسمت موتورهای برقی گردش کنیم. مسلما این حرکت خودروی ارزان قیمت تسلا مدل 3 را به چالش خواهد کشید. در حالی که هم اکنون مدل 3 ده ها هزار سفارش پیش فروش را داشته، فولکس واگن فقط سه محصول برقی مفهومی را معرفی کرده است.

اما به نظر می رسد که این رویه مدت زمان طولانی ادامه نخواهد داشت و فولکس هم اکنون خود را برای یک رونمایی بزرگ در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال آماده می کند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 762295

وب گردی

وب گردی