بزرگ‌ترین مرکز فروش لامبورگینی جهان در دبی

شرکت ایتالیایی لامبورگینی، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش خود را در شهر دبی افتتاح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دبی، شهری که سوپراسپرت‌ها در آن به‌وفور دیده می‌شوند، حتی خودروهای پلیس آن نیز متمایز از بقیه شهر‌ها هستند و تعدادی سوپراسپرت به‌عنوان خودروی پلیس خدمت میکنند. بنابراین چندان جای تعجب ندارد که شرکت لامبورگینی بزرگ‌ترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش خود را در شهر دبی باز کند. ساختمان این نمایندگی بزرگ در ۳ طبقه و با زیربنای ۱۷۶۵ مترمربع ساخته شده است.

این زیربنا، فضای بسیار زیادی برای خودروها محسوب می‌شود و با توجه به سخنان استفانو دومنیکالی، مدیرعامل شرکت لامبورگینی، این فضا برای نمایندگی‌ها مورد نیاز است و شاید سایر نمایندگی‌های فروش در سایر شهرها، نیاز به گسترش فضای ساختمان داشته باشند. وی همچنین در مراسم افتتاحیه‌ی نمایندگی شهر دبی بیان کرد که لامبورگینی انتظار دارد با عرضه‌ی کراس‌اوور اوروس در سال جاری، فروش کلی خود را به میزان دو برابر افزایش دهد. برای تحقق این چشم‌انداز، فروش بیشتر و فضای سرویس‌دهی بیشتری به مشتریان لازم است.

نمایندگی شرکت لامبورگینی در شهر دبی، فقط یک مرکز فروش خودرو و خدمات پس از فروش محسوب نمی‌شود؛ همان‌طور که در تصاویر مربوط به این نمایندگی مشاهده می‌کنید، بخش وسیعی از طبقه‌ی اصلی برای فروش محصولات تبلیغاتی و غیر خودرویی شرکت لامبورگینی تخصیص یافته است. از محصولاتی که در کنار جواهرات بدل به فروش می‌رسد، می‌توان به تی‌شرت، کلاه، جاکلیدی، لیوان و خودروهای ماکت در مقیاس کوچک‌ اشاره کرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 762298

وب گردی

وب گردی