مشعل: به زودی دشمن صهیونیستی را مجبور به آزادی اسرای‌مان می‌کنیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: طولی نمی‌کشد که دشمن صهیونیستی را به پرداخت بها و آزادی اسرای‌مان از زندان‌های صهیونیستی مجبور می‌سازیم.

به گزارش ایسکانیوز، خالد مشعل با ایراد نطقی از طریق شبکه ماهواره‌ای قدس خطاب به اسرای فلسطینی گفت: همان طوری که در گذشته در زمینه آزادی اسرای مرد و زن فلسطینی از زندانهای صهیونیستی نقش داشتیم، طولی نمی‌کشد که رژیم صهیونیستی را به آزادی اسرای‌مان مجبور می‌سازیم.

وی ادامه داد: آزادی اسرای فلسطینی از زندانهای رژیم اشغالگر قدس یک خواست ملی مهم به شمار می‌رود.

مشعل تصریح کرد: اسرای فلسطینی به منظور نیل به آزادی و کرامت دست به اعتصاب غذا زده اند، کرامت آنان در پهنه گیتی جاودان است و آزادی آنان یک خواست است که برای تحقق آن همه ما دست به کار شده‌ایم و تلاش می‌کنیم و با امت خویش همصدا و هم آوا گشته‌ایم تا پیام آنان را به گوش تمامی جهانیان برسانیم، ما به خاطر آنان دست به هر کار ناممکن و محالی می‌زنیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی حماس یادآور شد: مساله اسرای فلسطینی همواره موجب وحدت ما شده است، دیری نمی‌پاید که آنان از زندانهای اسرائیلی آزاد می‌گردند و به آغوش گرم خانواده‌هایشان باز می‌گردند.

مشعل همچنین اظهار داشت : این اسرا به منظور ملت و میهن فلسطین رشادت‌ها می‌آفرینند و ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها می‌کنند، شهدا و اسرا و مبارزان همیشه در صحنه همواره در صدر افرادی قرار دارند که به وجود آنان افتخار می‌کنیم.
وی تاکید کرد: ما به ملت پایدار خود در داخل و خارج فلسطین افتخار می‌کنیم، ملتی که برای احقاق حقوق ملی خود و رهایی سرزمینش عزم خود را جزم کرده و بر آن پافشاری می‌کند.

وی ادامه داد: اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس حامل پیامی به جهانیان است تا به یاد آنان باشند.

مشعل خاطرنشان ساخت: فلسطینیان همواره به یاد اسرا هستند و نیاز به یادآوری ندارند، این اعتصاب‌ها موجب می‌شود که آنان همواره در قبال اسرا احساس کنند.
رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین گفت که اسرا بهار جوانی خود را در پشت میله‌های زندان‌های اسرائیلی گذاشته‌اند و ملت فلسطین نیز باید برای تضمین آزادیشان از گرانمایه ترین سرمایه های خود بگذرد.
وی تاکید کرد: شهدای فلسطینی از جانشان گذشتند، اسرای فلسطینی نیز آزادیشان را وقف کردند، ما نیز وظیفه داریم برای آزادی این اسرا گرانمایه‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌های خود را در طبق اخلاص بگذاریم، این یک وظیفه و مسئولیت دینی، برادری، ملی، شرعی و انسانی است.
2000 اسیر فلسطینی از هفدهم ماه جاری در اعتراض به سیاست‌های ظالمانه مدیریت زندان‌های اسرائیلی و اقدامات سرکوبگرانه آن علیه اسرا دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 762306

وب گردی

وب گردی