به‌طور قطع انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: به‌طور قطع انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون آنها پایمال شود چرا که خون شهدا وحدت‌بخش همه اقشار و آحاد کشور است.

به گزارش ایسکانیوز،سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم تشییع و وداع با ۶ تن از شهدای هنگ مرزی میرجاوه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: شهادت مرزبانان، پیام دارد و پیام آن گوشه‌ای از صحنه‌های کربلا و پرچم سرخ حسینی است. امروز ایران اسلامی در سرتاسر جهان به علت آرمان عمیق انقلاب اسلامی می‌درخشد؛ آرمانی که مبتنی بر انسانیت و حکم الهی است.

وی افزود: مزدوران به واسطه فریب کشورهای مستکبر و کشورهایی که تفکر تکفیری دارند، گمراه می‌شوند و قطعاً تکفیری‌ها ضد فرمان الهی عمل می‌کنند. اگر مزدوران و تروریست‌ها در بعضی از مناطق وکشورهایی مانند سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان برای خود جولانگاه درست کرده‌اند، دیگر فرصتشان تمام شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه پیام شهدا به همرزمان خود انسجام و آمادگی عملیاتی روز افزون است، گفت: من در چشمان و رفتار همرزمانم در سراسر مرزهای ایران اسلامی می‌بینم که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و در دشوارترین مأموریت‌ها بدون هیچ گونه خستگی در حراست و دفاع از مرزهای کشور ایستاده‌اند. این بدان معناست که کارشان باقیات صالحات است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه اظهارکرد: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با وحدت قلبی توانسته‌اند این استان را یکی از استان‌های مطرح در کشور و به عنوان پشتوانه انقلاب معرفی کنند.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 762408

وب گردی

وب گردی