خرید بلیط هواپیما در کوتاه‌ترین زمان

این روزها که با مناسب شدن آب‌وهوا، بازار سفرهای داخلی و خارجی هم حسابی داغ است، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران حساب می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، این روزها که با مناسب شدن آب‌وهوا، بازار سفرهای داخلی و خارجی هم حسابی داغ است، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران حساب می‌شود.

خرید بلیط هواپیما در کوتاه‌ترین زمانگاهی دیر اقدام کردن، حسابی به ضرر گردشگران تمام می‌شود و با صندلی‌های بدون ظرفیت هواپیماها و اتاق‌های پر شده هتل‌ها مواجه می‌شوند. معمولا در روزهای پر توریست، مسافرانی برنده می‌شوند که از مدتی قبل برنامه سفرشان را چیده‌اند، و نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتلشان اقدام کرده‌اند. با اینکه همیشه نمی‌شود برای سفرها از قبل برنامه‌ریزی کرد، اما بهتر است تا حد امکان، بسته به سفرتان یک یا دو ماه قبل از شروع تاریخ سفر، بلیط هواپیما خرید و رزرو هتل انجام داد. به‌جز ظرفیت بیشتر پروازهای با کیفیت، اقدام زودتر، در قیمت بلیط هواپیما و هتل هم تاثیر دارد. معمولا برخلاف تصورها، پروازها در لحظه‌های آخر گران‌تر می‌شوند. اما چطور می‌توان بهترین پرواز را انتخاب و با بهترین هزینه سفرمان را شروع کنیم؟

خرید آنلاین بلیط هواپیما؛ صرفه‌جویی در زمان و هزینه

برای همه سفرها، چه سفرهای با برنامه‌ریزی بلند مدت و چه سفرهای بدون برنامه‌ریزی و لحظه آخری، خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از بهترین گزینه‌هاست. در روزهایی که خریدهای اینترنتی روی بورس است و همه ترجیح می‌دهند از پشت لپ‌تاپ و تلفن‌های همراهشان به بهترین‌ها دسترسی داشته باشند، خرید آنلاین بلیط هواپیما هم یکی از راه‌های دست‌پیدا کردن به بهترین‌ها، در کوتاه‌ترین زمان است؛ تصور کنید که در خانه نشسته‌اید، یا پشت میز کارتان هستید، و یا در صف تاکسی، منتظر ماشین ایستاده‌اید و همان لحظه می‌خواهید بدانید حداقل برای مقصدی که در ذهنتان است، چقدر باید هزینه کنید. با یک جستجوی ساده، به لیست بلیط‌های هواپیمای مقصدتان در تاریخ پیشنهادی خودتان دسترسی پیدا می‌کنید؛ می‌توانید همه‌شان را با هم مقایسه کنید، نوع پروازها را بسنجید، بهترین ساعت و قیمت را انتخاب کنید و همان لحظه یا در اولین فرصت، بلیط هواپیما بخرید.

رزرو آنلاین هتل؛ دسترسی به بهترین‌ها

رزرو هتل به صورت اینترنتی هم، مزایای خاص خودش را دارد؛ شما می‌توانید در تاریخ پیشنهادی‌تان همه هتل‌های شهر مقصدتان را ببینید، امکاناتشان را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین هتل را با بهترین قیمت رزرو کنید. رزرو هتل و خصوصا رزرو هتل خارجی در روزهای پرتوریست، بهتر است از یک یا دو ماه قبل انجام شود؛ در این صورت هتل‌های با کیفیت بالاتری جزو گزینه‌هایتان خواهند بود و قیمت‌های بهتری هم برای هتل‌های مختلف می‌بینید. گاهی اوقات هم هتل‌های خاصی در تاریخ‌های متفاوتی برای اتاق‌هایشان تخفیف می‌گذارند که با جستجوی آنلاین، همه این تخفیف‌ها را می‌بینید.

زورق؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل

زورق یکی از سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که از طریق آن می‌توانید برای همه‌جای دنیا بلیط هواپیما بخرید و هتل رزرو کنید. بلیط هواپیما خارجی و داخلی، بلیط چارتر داخلی و هتل‌های خاریجی و داخلی برای هر تاریخ و هر مقصدی در دسترس است. انتخاب از بین ایرلاین‌های مختلف، نمایش جزئیات قیمت و تاریخ و ساعت پرواز، انتخاب از بین هتل‌های مختلف شهرهای متفاوت، پرداخت آنلاین و دریافت رسید قطعی از مزایای خرید از سایت زورق است. حالا می‌توانید در خانه، محل کار یا هر وقت اضافه‌ای که داشتید، با یک جستجوی ساده به لیست کامل پروازها و هتل برای مقصد یا مقصدهایتان دسترسی داشته باشید، قیمت بلیط هواپیما و هتل را با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. اپلیکیشن زورق هم این امکان را به شما می‌دهد که بلیط هواپیما یا هتلتان را در کوتاه‌ترین زمان از طریق تلفن همراهتان خریداری و رزرو کنید.

سفر به استانبول؛ جایی در همین نزدیکی

استانبول ، نقطه جادویی اتصال شرق و غرب و جایی در همین نزدیکی‌هاست، که یکی از ارزان‌ترین و راحت‌ترین مقصدهای سفر ایرانی‌ها حساب می‌شود. استانبول را به باقلواهای شیرین، میدان تقسیم پر هیاهو، مسجدهای تاریخی و بوسفر آبی‌اش می‌شناسند. برای سفر به استانبول رویایی، قدم زدن در خیابان‌هایش، خرید کردن از فروشگاه‌ها و خوردن چای ترکی در کافه‌های خیابانی‌اش، فقط باید یک چمدان ببندید. بدون نیاز به ویزا، بلیط هواپیما بخرید، هتل رزرو کنید و خودتان را برای یک سفر جادویی آماده کنید. برای اقامت در استانبول، اگر خیلی اهل گشت و گذار هستید و ترجیح می‌دهید از جاهای دیدنی دور نباشید، بهتر است که در یکی از دو محله تقسیم یا سلطان‌احمد هتل بگیرید. اما با این حال، هر منطقه از استانبول، می‌تواند برای توریست‌ها دیدنی و جذاب باشند. سیستم حمل و نقل عمومی هم رفت‌وآمد را برای گردشگران راحت کرده. تابستان، آب و هوای استانبول گرم و آفتابی است و ممکن است فقط گاهی باران بیاید. اما اگر می‌خواهید در بهترین فصل به استانبول سفر کنید، پاییز و بهار، مناسب‌ترین انتخاب است؛ هم هوا برای گشت و گذار مناسب است و هم از نسیم‌های خنک پاییزی و بهاری لذت می‌برید. البته به هر حال چتر و بارانی را فراموش نکنید؛ نزدیکی شهر به دریا، بارش گاه و بی‌گاه باران را هم ممکن می‌کند.

کد خبر: 762458

وب گردی

وب گردی