«سایه تو سایه» برای دانشجویان نیم بها شد

نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» تا 15 اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر تهران به اجرای خود ادامه می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» تا 15 اردیبهشت ماه در تماشاخانه استاد کشاورز روی صحنه است و در طول یک هفته‌ای که از اجرای این نمایش باقی مانده است به دانشجویان بلیط نیم بهاء ارائه می‌کند.

نمایش «سایه به سایه» داستان پدری را روایت می‌کند که دختر و همسرش محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است. در این میان قرار است برای دختر خواستگاری بیاید اما پدر از قبل داماد را انتخاب کرده و تمام قرارها را با پدر داماد گذاشته است. از قضا پدر داماد هم همین کار را کرده است. در این میان دختر و پسر تصمیم می‌گیرند قبل از ازدواج همدیگر را ببینند.

در این نمایش بازیگرانی چون داود داداشی، غلام بابوته، منیژه داوری، ساسان مهرپویان، مهدی صفاری‌نژاد، سپیده معصومی، نسیم توکلی، محمد رخشنده‌پی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» تا 15 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه استاد کشاورزِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه است.

دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی
501500

کد خبر: 762484

وب گردی

وب گردی