والیبال قهرمانی امیدهای آسیا در اردبیل برگزار می شود

اعضای کمیته‌های کنترل، اجرایی و برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا در نشستی مشترک شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور 11 تیم شامل ایران، چین‌تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می‌شود که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) پیگیری خواهد شد.

اعضای کمیته کنترل این رقابت‌ها روز گذشته بازدیدی از سالن 6 هزارنفری رضازاده محل برگزاری مسابقات داشتند و سپس به همراه اعضای کمیته‌های اجرایی و برگزار کننده رقابت‌ها نشستی مشترک برگزار کردند.

یکی از محورهای مورد بحث در این نشست ضرورت حضور پزشک و پرستار در سالن مسابقات و هتل محل اسکان تیم‌ها بود.

همچنین مقرر شد که کنفدراسیون والیبال آسیا با یکی از بیمارستان‌های شهر اردبیل که حداکثر 10 دقیقه با سالن مسابقات فاصله داشته باشد، قرارداد برای نیازهای درمانی و پزشکی این رقابت‌ها منعقد کند.

ثبت نام رسمی تیم‌های شرکت کننده و صدور آی دی کارت برای بازیکنان و کادر فنی شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز از روز گذشته آغاز شده است و امروز ادامه خواهد یافت.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال آسیا، سال 2015 با حضور 16 تیم در شهر نایپیداو میانمار برگزار شد و ایران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های کره‌جنوبی، چین‌تایپه و چین مقام‌های دوم تا چهارم شدند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:آرش محمدی

604

کد خبر: 762506

وب گردی

وب گردی