انتخاب ماه «مِی» به‌عنوان ماه کشتی جهان و عضویت لالوویچ در کمیسیون همبستگی المپیک

اتحادیه جهانی کشتی، ماه مِی میلادی (MAY) را به‌عنوان ماه کشتی جهان اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، در خبر سایت اتحادیه جهانی کشتی در این زمینه آمده است: ماه می میلادی (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) به دلیل برگزاری مسابقات متعدد در کشتی جهان، بعنوان "ماه کشتی جهان" نامگذاری شده است.

این انتخاب به دلیل برگزاری مسابقات متعدد از جمله رقابت‌های قاره‌ای (اروپا، پان امریکن و آسیا) و همچنین سایر رقابت‌های بین‌المللی است که اکثر کشتی‌گیران و مربیان جهان را درگیر مسابقات خواهد کرد.

همچنین طرفداران کشتی می‌توانند به تماشای رقابت‌های ورزش مورد علاقه خود بپردازند و نتایج آنها را از طریق دوستان خود و در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

اتحادیه جهانی کشتی با تشکیل یک کمپین در رسانه‌های اجتماعی خود با دو هشتک کشتی در ماه می تمرکز خواهد کرد.

هشتک #WrestlingMonth یک فرصت برای کاربران به منظور به اشتراک گذاشتن عکس کشتی، اخبار و نتایج و همچنین هشتک #WhereITrain از اتفاقات جالب توجه و سرگرم کننده در داخل سالن‌های کشتی و تمام مکان‌هایی که ورزشکاران خود را برای حضور در رقابت‌ها آماده می‌کنند.

* لالوویچ عضو کمیسیون همبستگی المپیک شد

کمیته بین المللی المپیک، هفته گذشته نناد لالویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بعنوان عضو کمیسیون همبستگی المپیک منصوب کرد.

این کمیسیون به سازماندهی و کمک به تمامی کمیته‌های ملی المپیک، از جمله توسعه ورزشکاران، آموزش مربیان و مدیران ورزشی و همچنین ترویج ارزش‌های المپیک عمل می‌کند.

لالوویچ در این باره گفت: مشتاقانه در انتظار همکاری با دیگر اعضای این کمیته برای دسترسی ورزش برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هستم. بخشی از مأموریت ما در این کمیسیون برای کمک به ورزشکاران از طریق برنامه‌های انگیزشی جهت شرکت در بازی‌های المپیک 2020 است.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 762547

وب گردی

وب گردی