انتشار متن گزارش هیات ویژه گزارش ملی حادثه ساختمان پلاسکو

گزارش تفصیلی هیات ویژه تهیه گزارش ملی حادثه پلاسکو به منظور اطلاع و بهره برداری سازمان ها و عموم مردم برای بررسی و اعلام هرگونه توضیحات و نظرات پیرامون آن به هیات ویژه بررسی حادثه منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، گزارش تفصیلی این هیات(گزارش تلفیق) در حدود 200 صفحه است که از نظر محتوای اصلی و جمع بندی به طور کامل با نسخه 36 صفحه ای خلاصه مدیریتی آن که در 16 فرودین ماه سال جاری و پس از جلسه اعضای هیات ویژه تهیه گزارش ملی حادثه پلاسکو با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، منتشر شد؛ هماهنگ بوده و صرفا جزئیات بیشتری در آن با تفصیل آمده است.

در جلسه اعضای هیات ویژه تهیه گزارش ملی حادثه پلاسکو با رئیس جمهوری، مقرر شده بود که متن کامل گزارش هیات در اختیار سازمان ها و نهادهای مخاطب آن قرار گیرد تا در مدت یک ماه هرگونه توضیحات و نظرات خود را به هیات ویژه بررسی ارائه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل گزارش تفصیلی «هیات ویژه تهیه گزارش ملی حادثه پلاسکو» را از طریق این پایگاه به آدرس http://dolat.ir/detail/292787 می توان دریافت کرد.
به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت هشت صبح روز پنج شنبه (30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفا حریق، ساختمان به یکباره فروریخت.
پس از 9 روز تلاش امدادگران، پیکر 15 شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
همچنین در این حادثه چهار شهروند(کسبه و مالکان مجتمع تجاری پلاسکو) جان خود را از دست دادند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

308/200

کد خبر: 762591

وب گردی

وب گردی