برگزاری سمینار کسب و کار در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان

سمینار برنامه ریزی و هدف گذاری در کسب و کار را یک شنبه 10 اردیبهشت توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: با توجه به نامگذاری سال 96 به نام «اقتصاد مقاومتی، تو لید و اشتغال» توسط رهبر فرزانه کشور عزیزمان، و نیز با در نظر گرفتن اینکه مسأله جوانان امروز ما بیشتر نبود اشتغال و کاریابی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با همکاری گروه حسابداری و مدیریت واحد، سمینار برنامه ریزی و هدف گذاری در کسب و کار را بصورت رایگان برگزار می کند.

محمد معتمدی درباره محورهای سمینار گفت: با توجه به نیاز روز جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان، موضوعات سمینار، کار آفرینی، اصول مذاکره و فروش، خودباوری، مدیریت شبکه و تیم سازی، انتخاب شده که این سمینار توسط چهار استاد مدعو ارائه می شود.

وی با تاکید بر جایگاه والای دانشگاه ها در اطلاع رسانی و آموزش، درباره زمان برگزاری سمینار به ایسکانیوز خبر داد: با توجه به اینکه در آستانه روز کارگر و روز معلم هستیم، سمینار در روز یک شنبه 10 اردی بهشت ساعت 15 در محل تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای ثبت نام به دفتر اداره ارتباط با صنعت مراجعه کنند. شرکت برای عموم آزاد است و این سمینار بصورت رایگان برگزار می شود.

این مقام مسئول درباره میزان ثبت نام دانشجویان گفت: سمینار با استقبال پرشور دانشجویان روبرو شده است که تا کنون نزدیک به 300 نفر ثبت نام کرده اند که این نشان از علاقه جوانان به مقوله کارافرینی و اشتغال زایی دارد.

معتمدی با اشاره به ضرورت نیل دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل چهارم، گفت: یکی از وظایف دانشگاه ها، آگاهی دادن و آشنا کردن دانشجویان با روش های کار آفرینی، اشتغال زایی و بهبود شرایط کاری است، از اینرو تلاش داریم سخنرانی های علمی و سمینارهای با موضوعات مشابه برای رسیدن به اهداف ارزشمند آموزشی، برگزار کنیم تا رضایت بیشتر دانشجویان را در بر داشته باشد.

سمینار برنامه ریزی و هدف گذاری در کسب و کار اولین سمینار از سمینارهای علمی، حوزه پژوهش واحد شیروان در سال 96 است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

کد خبر: 762609

وب گردی

وب گردی