امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در روزهای 7 و 8 خرداد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی از 1 اسفند 95 آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه داشت. مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مهلت مجددی را برای ثبت‌نام در این آزمون تعیین کرد و متقاضیان در تاریخ‌های 26 تا 28 فروردین امسال مجددا در این آزمون ثبت‌نام کردند.

این سومین زمان اختصاص‌داده شده برای شرکت در این آزمون است و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند یا ثبت‌نام آنها نیاز به ویرایش دارد، می‌توانند در روزهای 7 و 8 خرداد مجددا ثبت‌نام کنند. همه متقاضیان پذیرش در این آزمون از جمله متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‎نام باید در این تاریخ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

ضوابط آزمون وزارت بهداشت در همه مراحل پذیرش دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی هم اجرا می‌شود و پس از پذیرش همه ضوابط تحصیلی (از جمله هزینه دوره تحصیل) تابع قوانین دانشگاه آزاد اسلامی است.

آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی، 22 و 23 تیر امسال در دو نوبت صبح و عصر برگزار و نتایج نهایی، 8 مرداد اعلام می‎شود. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام، رشته‌ها و دانشگاه‌های پذیرنده می‌توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند.

منبع: آنا

کد خبر: 762690

وب گردی

وب گردی