۱۴۸۹ واحد مسکن مهر خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از 1489 واحد مسکن مهر استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز،احمد ولی پورمطلق شب گذشته (9 اردیبهشت) در شورای مسکن استان اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۲۲ هزار و ۴۴۴ واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی با خدمات زیربنایی تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 2605 واحد مسکن مهر در بیرجند باقی مانده است، بیان کرد: از این تعداد حدود ۵۶۰ واحد مسکن تا پایان اردیبهشت ماه جاری آماده و افتتاح می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: از این واحدهای باقی مانده که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۱۸ واحد فاقد متقاضی است.

ولی پور مطلق با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد ساخت مسکن‌های مهر استان توسط تعاونی ها به سرانجام رسیده است، عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال بالغ بر 1489 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: خراسان‌جنوبی یکی از استان‌های برتر در اجرای پروژه مسکن مهر بوده و کمترین معضلات اجتماعی را در این طرح داشته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در ارتباط با مشکلات پروژه 1500 واحدی مسکن کارکنان ارتش نیز گفت: امیدواریم با اجرای فاضلاب این پروژه در دهه کرامت به بهره برداری رسد.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 762749

وب گردی

وب گردی