رونمایی شبکه علمی اطلاعات کشوردر آینده نزدیک

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در اولین نشست شورای مدیران این وزارت در سال جدید ، از رونمایی شبکه علمی اطلاعات کشوردر آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این نشست که با حضور قائم مقام وزیر علوم، معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی این وزارت برگزار شد، دکتر محمدفرهادی با بیان اینکه سال گذشته، سالی پرفراز و نشیب برای آموزش عالی کشور و دانشگاه ها از نظر تخصیص اعتبارات بود، گفت: خوشبختانه در پایان سال گذشته، تخصیص مناسبی از بودجه و اعتبارات برای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی صورت گرفت و مراکز آموزش عالی توانستند از این اعتبارات استفاده کنند.

وزیر علوم در ادامه به برنامه های آموزشی و پژوهشی این وزارت در سال آینده اشاره کرد و گفت: امسال اقدامات اساسی در حوزه دانشگاهی در بخش آموزشی و. پژوهشی خواهیم داشت که از آن جمله می توان به اجرای طرح آمایش آموزش عالی و همچنین تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاهی و مراکز پژوهشی اشاره کرد.

فرهادی با اشاره به جایگاه مناسب وزارت علوم در بخش IT در میان دستگاه های دولتی افزود : بر اساس گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، حوزه ستادی وزارت علوم از نظر اعمال دولت الکترونیک در بین دستگاه های دولتی رتبه مناسبی دارد و امسال هم سعی می کنیم این نوع فعالیت ها را ارتقا دهیم .

در ادامه این نشست، مدیران و مسئولان ستادی وزارت علوم، گزارش عملکرد و برنامه های آینده خود را ارائه کردند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:اخوندی

204/200

کد خبر: 762787

وب گردی

وب گردی