برگزاری دوره آموزش بین‌المللی کاربرد علوم مکانی  در دانشگاه تهران

دوره آموزشی بین‌المللی کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران‌ها و حوادث طبیعی در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دوره آموزشی بین‌المللی کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران‌ها و حوادث طبیعی توسط پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با همکاری پردیس دانشکده‌های فنی، دانشگاه علمی کاربردی اشتوتگارت و مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) نهم اردیبهشت ۱۳۹۶ در پردیس کیش افتتاح شد.

این دوره آموزشی تا چهاردهم اردیبهشت به طول می‌انجامد و حدود بیست استاد، محقق و پژوهشگر از سراسر جهان همراه با همتایان ایرانی خود شرکت دارند. موضوع اصلی این دوره «کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران‌ها و حوادث طبیعی» در حوزه مهندسی نقشه‌برداری (زمینی، هوایی و ماهواره‌ای) و کاربردهای اطلاعات مکانی و سنجش از دور در حوزه‌های مختلف شهری و برون شهری است.

از جمله اهداف اصلی این کارگاه، ایجاد تمهیداتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات میان پژوهشگران و اساتید معتبر داخلی و بین‌المللی و همچنین سازمان‌های مرتبط دولتی و خصوصی است. محورهای اصلی دوره، کاربردهای علوم مختلف حوزه مهندسی نقشه برداری در مطالعات علوم زمین و در حیطه مدیریت و پایش مخاطرات و بحران‌های زیست محیطی و ارزیابی خسارات ناشی از آنهاست.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 762826

وب گردی

وب گردی